جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

آغاز بازی کرکت میان افغانستان و هند/ نرندرا مودی: این یک رویداد تاریخی است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بازی کرکت میان افغانستان و هند امروز پنجشنبه (24 جوزا) در شهر بنگلور هند آغاز شده است.

افغانستان در این بازی تست 5 روزه، در برابر ملی‌پوشان هند قرار گرفته است.

اصغر استانکزی، کاپیتان تیم ملی کرکت افغانستان گفته که این تیم پس ‌از شکست‌ تیم کرکت بنگلا‌دیش در بازی «سریس۲۰آوره»، با روحیه‌ بالا در برابر تیم ملی هند در بازی تست، قرار خواهد گرفت.

اما رقابت تیم ملی کرکت افغانستان در برابر هند یک رقابت تاریخی خوانده شده است.

نرندرا مودی، نخست‌وزیر هند این دیدار را یک رویداد تاریخی دانسته و گفته: «تیم ملی کرکت افغانستان، نخستین دیدار تست‌اش را دربرابر یک عضو دایمی شورای جهانی کرکت آغاز کرده‌است. این افتخار برای هند است که از تیم جوان کرکت افغانستان که دست‌آوردهای زیادی داشته‌، میزبانی می‌کند».

Cricket

داکتر عبدالله، رئیس اجرایی افغانستان نیز که در مراسم آغاز این بازی شرکت کرده و گفته: «من برای گشایش تاریخی بازی تست در شهر بنگلور که ملی‌پوشان کشور در برابر تیم هند به‌میدان می‌روند، افتخار می‎کنم. افغانستان با برگزاری این بازی، تاریخ را رقم خواهد زد».

این در حالی است که افغانستان به تازگی عضو شورای جهانی کرکت را به دست آورده و در رقابت‌های چند ماه اخیر، پیروزی‌های خوبی داشته است.

این تیم در سه بازی اخیر در برابر بنگلادیش، هرسه بازی را به نفع خودش رقم زده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان