جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کشته و زخمی شدن 7 سرباز ارتش در ولایت سرپل

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت سرپل تأیید کرده‌اند که در درگیری میان نیروهای امنیتی افغانستان و جنگجویان طالبان در این ولایت، 7 سرباز ارتش کشته و زخمی شده‌اند.

ذبیح الله امانی، سخنگوی والی سرپل گفته این درگیری که حوالی ساعت یازده شب گذشته (چهارشنبه، 23 جوزا) در منطقه بلغلی مرکز این ولایت از سوی طالبان آغاز شد، بیش از 5 ساعت دوام کرد که در نتیجه 4 سرباز ارتش کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

آقای امانی به تلویزیون یک گفته که در جریان این درگیری، 7 جنگجوی طالبان نیز کشته و 9 تن دیگرشان زخمی شده‌اند.

zabihullah amani

این در حالی است که حکومت افغانستان در آتش‌بس یکجانبه با طالبان قرار دارد و از ۲۷ رمضان تا پنجم عید رمضان را آتش بس اعلام کرده، اما طالبان تنها سه روز این آتش بس را در ایام عید پذیرفته‌اند.

این آتش بس تنها میان گروه طالبان و حکومت است که شامل آتش بس با نیروهای ایتلاف ناتو و در طرف دیگر شامل گروه‌های هراس‌افگنی چون داعش و القاعده نمی‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان