جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

بیش از 50 کشته، تلفات طالبان در دو حمله بر ولایت فراه

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت فراه از عقب زدن دو حمله طالبان بر این ولایت و وارد کردن تلفات سنگین بر طالبان خبر می‌دهند.

فضل‌احمد شیرزاد، فرمانده پولیس فراه به آریانا نیوز گفته که طالبان شب گذشته(سه‌شنبه، 22 جوزا) بر شهرستان پرچمن ولایت فراه حمله کردند که با حمایت افراد خیزش‌های مردمی، حملات طالبان به عقب زده شد.

Farah

به گفته وی، در نتیجه عقب زدن حملات طالبان، بیش از 50 طالب مسلح کشته و شماری هم زخمی شدند، اما در حملات، یک پولیس نیز کشته و دو تن دیگر زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر، طالبان شب گذشته بر پاسگاه‌های سور، شورآب و ده یک مرکز فراه نیز حمله کردند که به گفته فرمانده پولیس فراه، این حملات طالبان نیز با کشته شدن چهار طالب و مجروح شدن هفت دیگر آنان به عقب‌زده شد.

شیرزاد تصریح کرد که  در حملات طالبان مسلح بر مرکز فراه چهار نیروی امنیتی زخم برداشته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان