جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حمله گسترده طالبان با یک موتر انفجاری هاموی به شهرستان مقر ولایت غزنی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که گروه طالبان شب گذشته با استفاده از یک موتر نوع هاموی مملو از مواد منفجره به قراول دوم فرماندهی پولیس شهرستان مقر این ولایت حمله کرده‌اند.

آمارهایی که این مقام‌ها از تلفات این حمله به خبرنامه گفته‌اند، آمارهای ضد و نقیض است و آمار نهایی از تلفات وجود ندارد.

عارف نوری، سخنگوی والی غزنی به خبرنامه گفت که در نتیجه انفجار یک موتر نوع هاموی مملو از مواد انفجاری، 5 سرباز پولیس کشته و به شمول ولسوال و 3 کارمند ملکی شهرستان مقر، 26 تن زخمی شده‌اند.

آقای نوری می‌گوید: «انفجار خیلی قوی بود و به دلیل کلان بودن ساحه، اکثر زخمیان به طور سطحی زخمی شده و پس از درمان ابتدایی مرخص شده اند».

با این حال، عارف واحدی، معاون والی غزنی به خبرنامه می‌گوید: «حمله بسیار گسترده بوده که در حدود 6 تا 9 کشته از پولیس محلی به ما گزارش شده است».

TALIBAN

از سویی هم، نصیر احمد فقیری، عضو شورای ولایتی غزنی به خبرنامه گفت که گروه طالبان یک موتر نوع هاموی مملو از مواد انفجاری را در قراول دوم فرماندهی پولیس شهرستان مقر انفجار داده که در نتیجه 19 تن از سربازان پولیس محلی زخمی، 6 پولیس محلی و 5 سرباز امنیت ملی کشته شده‌اند.

آقای فقیری همچنان گفت که درگیری میان جنگجویان طالبان و نیروهای خیزش مردمی تا دیر وقت شب گذشته(دوشنبه، 21 جوزا) ادامه داشت.

به گفته‌ او به دلیل این که جاده‌ها با ماین فرش شده، هیچ کمکی از مرکز ولایت غزنی به شهرستان مقر صورت نگرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان