جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

داکتر عبدالله: نباید از تروریزم به عنوان ابزاری برای تحقق سیاست خارجی استفاده شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت افغانستان گفته که از تروریزم نباید به عنوان ابزاری برای تحقق سیاست خارجی کشورها استفاده شود.

آقای عبدالله که در یک سفر رسمی به بریتانیا سفر کرده، این حرف را روز گذشته (چهارشنبه، 16 جوزا) در دیدار با مارک لنکستر، وزیر دولت در امور نیروهای مسلح بریتانیا در مقر وزارت دفاع این کشور بیان کرد.

abdullah

در این دیدار همچنان رئیس اجراییه افغانستان امنیت را یک از چالش‌های عمده در برابر نیروهای افغان در مبارزه با دهشت‌افگنان عنوان کرده و نقش نیروهای بین‌المللی و نیروهای بریتانیایی در این مبارزه را سازنده خوانده است.

مارک لنکستر نیز با ابراز رضایت از پیشرفت‌های به دست آمده در افغانستان گفته: «حضور و کمک‌های کشورش برای افغانستان از حمایت مردم بریتانیا برخوردار است و حکومت بریتانیا از روندهایی که توسط افغان‌ها مدیریت شود حمایت می‌کند و خواهان همکاری مشترک منطقه‌ای برای استقرار صلح و ثبات است».

از سویی هم، سیدول، مشاور امنیت ملی بریتانیا در دیدار با رئیس اجرایی افغانستان، از ادامه کمک‌های همه‌جانبه‌ بریتانیا به حکومت و مردم افغانستان اطمینان داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان