جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

گفت‌وگوی رهبری طالبان با مقام‌های پاکستانی در شهر کراچی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

منابع در ریاست امنیت ملی افغانستان از دیدار رهبری گروه طالبان با مقام‌های پاکستانی در شهر کراچی خبر داده است.

این منابع به تلویزیون ۱ گفته‌اند: «در روزهای گذشته رهبری گروه طالبان به شمول ملا هبت‌الله رهبر طالبان همراه با سراج‌الدین حقانی و ملا یعقوب معاونین او، بنابر دعوت رسمی مقام‌های پاکستانی در شهر کراچی، با مقام‌های پاکستانی دیدار کرده‌اند».

taliban

این منابع خاطرنشان کرده است: «در این نشست مقام‌های نظامی پاکستان از رهبری طالبان خواسته تا با افزایش حمله‌های انفجاری و انتحاری بر نظامیان افغانستان، آنان را مصروف نگه دارند تا پاکستان بتواند به حصار کشی‌‎اش در مرز با افغانستان بدون کدام مشکلی ادامه دهد».

بر اساس اطلاعات این منابع، مقام‌های پاکستانی در مقابل تعهد کرده‌اند که در بدل این کار طالبان، کمک‌های مالی‌شان را به این گروه افزایش می‌دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان