جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

پایان دوره حکومت حزب مسلم‌لیگ شاخه نواز در پاکستان/ دولت انتقالی از فردا آغاز به کار می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

با به پایان رسیدن دوره پنج ساله حکومت حزب مسلم لیگ شاخه نوازشریف در پاکستان، قرار است از فردا دولت انتقالی در این کشور به نخست‌وزیر «ناصرالملک»، رئیس پیشین قوه قضائیه و قاضی بازنشسته دیوان عالی، رسما شروع به کار کند.

پاکستان در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان قرار دارد و تا برگزاری این انتخابات و مشخص شدن حزب پیروز برای تشکیل حکومت جدید، زمام امور به دست حکومت انتقالی خواهد بود.

photo_2018-05-31_16-50-39

بر این اساس، امروز پنجشنبه(10 جوزا) آخرین نشست کابینه شاهد خاقان عباسی، نخست‌وزیر کنونی پاکستان و هم‌چنین آخرین نشست مجلس ملی این کشور در اسلام‌آباد برگزار شد.

قرار است حکومت انتقالی به نخست‌وزیری ناصرالملک فردا جمعه در حضور ممنون حسین، رییس‌جمهور پاکستان، رسما ادای سوگند نماید.

این در حالی است که محمد نواز شریف که در طول عمر سیاسی خود برای سومین‌بار نخست‌وزیر پاکستان شده بود، سال گذشته به دلیل اتهام فساد مالی و بر اساس حکم دیوان عالی پاکستان، ناچار به استعفا شده و در سومین دوره نخست‌وزیری خود نیز مثل دور اول و دوم، نتوانست دوره پنج ساله حکومت را تکمیل کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان