توییتر سیستم پاداش دهی با بیت کوین را آغاز کرد

توسطتحریریه خبرنامه

مهر ۳, ۱۴۰۰ به روز رسانی : بهمن ۲۹, ۱۴۰۲
گرانترین اشتباهات جهان

توییتر روز پنجشنبه اعلام کرد که اکنون به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از بیت کوین به خالقان محتوای مورد علاقه‌شان پاداش بدهند.

این شرکت در ماه می پاداش دهی را به صورت یک ویژگی آزمایشی و به عنوان راهی برای آزمایش کمک به تولیدکنندگان محتوا جهت دریافت پرداختی‌ها از طرفداران‌شان در ازای محتوایی که در توییتر ارسال می‌کنند، معرفی کرد. این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که ویژگی پاداش دهی آن این هفته در سراسر جهان برای همه کاربران Apple iOS عرضه می‌شود و در هفته‌های آینده برای کاربران اندروید نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

مطلب مرتبط: ۹ حقیقت جالب درباره بیت کوین همه علاقمندان و صاحبان آن باید بدانند

پیش از این، کاربران می‌توانستند با استفاده از خدمات پرداخت سنتی‌تر مانند اپلیکیشن کشِ  Squareو  ونمو ازPayPal   از ارز فیات استفاده کنند. توییتر سرویس کیف پول لایتنینگ بیت کوین استرایک را ادغام می‌کند تا تولیدکنندگان بتوانند پاداش بیت کوین را دریافت کنند. این شرکت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد آدرس بیت کوین خود را برای ارسال و دریافت این پاداش‌های رمزارزی اضافه کنند.

توییتر هیچ گونه سهمی را که از طریق این ویژگی پاداش دهی، دریافت نمی‌کند.

مطلب مرتبط: تفاوت کوین و توکن؛ ۴ نکته درباره تفاوت میان کوین و توکن

ادغام بیت کوین با ویژگی پاداش‌دهی توییتر چندان تعجب آور نیست زیرا مدیر عامل این شرکت، جک دورسی یکی از سرسخت ترین حامیان این رمز ارز است.

چند ماه قبل، دورسی در توییتی نوشت که در حال تلاش برای استخراج بیت کوین است. او گفت که فکر نمی‌کند چیزی مهم‌تر از بیت کوین برای کار کردن وجود داشته باشد و حتی گفته است که امیدوار است بیت کوین صلح جهانی را به ارمغان بیاورد.

علاوه بر این، توییتر روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی ای است که به کاربران اجازه می‌دهد مجموعه دارایی‌های دیجیتالی NFT خود را در شبکه اجتماعی به نمایش بگذارند. این شرکت جزئیات زیادی در مورد این پروژه بلاکچین ارائه نکرد، اما گفت که این روش دیگری برای حمایت از سازندگان هنر دیجیتال است.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *