جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

داکتر عبدالله کلید 27 آپارتمان را به اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان تسلیم کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت افغانستان کلید 27 آپارتمان را در شهرک امارات به اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان تسلیم کرد. آقای عبدالله خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: «مردم شما را دوست دارند، امیدوارم که به یک پیروزی اکتفا نکنید».

تیم ملی فوتبال افغانستان در آخرین دیدار از بازی‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا به تاریخ 7 حمل 1397، به پیروزی 2 بر یک در برابر کمبودیا دست یافت، ولی نتوانست به جام ملت‌های آسیا راه یابد.

با این وجود نیز، تیم ملی فوتبال افغانستان در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال(FIFA)، با کسب 199 امتیاز و دو پله صعود، در مکان 140 جهان و 38 آسیا قرار گرفت.

National football team

از سوی دیگر، رئیس اجرایی افغانستان امروز پنج‌شنبه(3 جوزا) در جریان مراسمی به مناسبت اهدای کلیدهای آپارتمان به اعضای تیم ملی فوتبال، گفت که برای خانواده‌های شهدا و افراد دارای معلولیت نیز شهرک در نظر گرفته شده که در هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد.

به گفته‌ رئیس اجرایی افغانستان، جنگ بر مردم این کشور تحمیل شده و هر روز قربانی می‌گیرد.

داکتر عبدالله همچنان گفت که مراسم فاتحه برای شهدای رویدادهای اخیر مخصوصا ولایات فراه و غزنی در ارگ ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان