جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

بایدها و نبایدهای خاندان سلطنتی بریتانیا؛ 10 قاعده‌ای که باید مگان مرکل عروس جدید رعایت کند

خواندن 3 دقیقه
1
(1)

«مگان مارکل»، بازیگر هالیودی روز شنبه نوزدهم ماه می(29 ثور) با شاهزاده «هری» ازدواج کرد و به صورت رسمی به جمع خانواده سلطنتی بریتانیا درآمد.

حالا خانم مارکل باید تابع قوانین سلطنتی باشد و به آزادی‌های قبل از ازدواجش پشت کند. اگر از حرفه‌ بازیگری خود استفاده کند، شاید راحت‌تر بتواند نقش عروس خانواده سلطتنی را بازی نماید.

قوانین جدیی که مگان باید از این پس در خانه جدیدش رعایت کند:

meghan and harry
عکس: رسانه‌های اجتماعی

غذا خوردن قبل و بعد از ملکه

 سر میز غذا، اول ملکه غذا خوردن را شروع می‌کند و پس از آن‌که او غذای خود را تمام کرد نیز کسی به خوردن ادامه نمی‌دهد.

harry

نوشیدن چای و قهوه

اعضای خاندان سلطنتی، دسته گیلاس چای را با انگشت شست و انگشت اشاره نگه می‌دارند و هر بار باید از همان لبه گیلاس، چای را بنوشند تا رد ماتیک روی آن نماند. برای نگه داشتن گیلاس قهوه، انگشت اشاره را در دسته فنجان حلقه می‌کنند و باید حواس‌شان باشد تا انگشت کوچک بیرون نزند.

photo_2018-05-24_17-17-16
عکس: رسانه‌های اجتماعی

سلفی

 مگان مارکل، دیگر اجازه گرفتن سلفی با هوادارانش را ندارد و اگر کسی علاقه گرفتن سلفی را داشت، تنها می‌تواند با مجسمه‌های مومی آن سلفی بگیرد.

امضا

 «مگان» دیگر اجازه امضا دادن به هوادارانش را نیز ندارد. تنها می‌تواند امضای خود را پای مدارک رسمی و در مواردی نادر زیر کتاب مهمانان کاخ بگذارد.

photo_2018-05-24_17-17-03
عکس: رسانه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی

 «مگان مارکل» با حدود سه میلیون هوادار خود در اینستاگرام خداحافظی کرد، توئیتر و وبلاگ خود را بست و از فضای مجازی خارج شد. از حالا به بعد، حساب رسمی کاخ سلطنتی بریتانیا در اینستاگرام، به نمایندگی از اعضای خانواده سلطنتی، مردم را در جریان فعالیت‌های آن‌ها می‌گذارد.

harry

لاک تیره

 «مگان» در مراسم عروسی‌اش از لاک محبوب ملکه الیزابت استفاده کرد، که مارک «اسی» رنگ مات «باله اسلیپرز» است. او دیگر اجازه ندارد لاک تیره به ناخن‌هایش بزند.

photo_2018-05-24_17-17-08

لباس عزا در سفر

 از زمانی که پادشاه «جورج» درگذشت و پرنسس «الیزابت» و شاهزاده «فیلیپ» که در آفریقا بودند، مجبور شدند با لباس‌های معمولی به انگلستان بازگردند، همه اعضای خانواده سلطنتی هنگام سفر یک دست لباس عزا نیز با خود می‌برند.

Meghan markle and prince harry

دامن کوتاه

 ملکه الیزابت پوشیدن دامن‌هایی را که دو و نیم سانتیمتر از زانو بالاتر هستند ممنوع کرده و مگان مجبور است همه دامن‌ها و پیراهن‌های کوتاه خود را دور بیاندازد.

Meghan markle 2
عکس: رسانه‌های اجتماعی

پا روی پا

 او دیگر اجازه ندارند موقع نشستن پاهایش را روی هم دیگر قرار دهد و ناگزیر است نشستن به شیوه سلطنتی را تمرین کند.

Meghan markle
عکس: رسانه‌های اجتماعی

ورود به سالن

 از این به بعد مجبور است آخر از همه وارد سالن شود. در خاندان سلطنتی ورود به سالن ترتیب خاصی دارد. اول ملکه وارد می‌شود، بعد شاهزاده فیلیپ، سپس شاهزاده چالرز و کامیلا، پس از آن‌ها شاهزاده ویلیام و همسرش کیت، و سپس شاهزاده هری و میگان وارد سالن می‌شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان