جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حملات تهاجمی طالبان بر شهرستان‌های ده‌یک و جغتو ولایت غزنی/ فرمانده پویس ده‌یک کشته شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

یک منبع رسمی در ولایت غزنی که نخواست نامش گرفته شود، به خبرنامه می گوید که گروه طالبان شب گذشته(31 ثور) بر شهرستان‌های جغتو و ده یک این ولایت حمله کردند که این حملات از سوی نیروهای امنیتی دفع شده است.

منبع می گوید که در این حمله طالبان، به نیروهای امنیتی و جنگجویان طالبان تلفاتی وارد شده، اما آمار آن تاکنون مشخص نشده است.

به نقل از این منبع، در یک حمله طالبان بر شهرستان ده یک ولایت غزنی، فرمانده پولیس این شهرستان همراه با 4 تن از افرادش کشته شده‌اند.

منبع خاطرنشان کرد که در این حملات فرماندهی پولیس شهرستان‌های جغتو و ده یک سقوط نکرده است.

ghazni

این در حالی است که نصیر احمد فقیری، یک عضو شورای ولایتی غزنی گفته که در این حملات 20 سرباز پولیس به شمول فرمانده پولیس شهرستان ده یک و فرمانده قطعه ریزرف جان باخته و ده‌ها سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد که ساختمان فرماندهی پولیس شهرستان جغتو بار دیگر به دست طالبان سقوط کرده است.

این عضو شورای ولایتی غزنی با انتقاد از شدت گرفتن حملات طالبان در سراسر غزنی و بی‌توجهی مقام‌های حکومت مرکزی، تأکید کرده که جنرال شعور گل، فرمانده قول اردوی تندر در زون جنوب شرق که فعلا فرماندهی جنگ غزنی را به دوش دارد، توانایی مدیریت جنگ را ندارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان