جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

بی‌جا شدن بیش از 100هزار تن در 5 ماه نخست سال 2018 در افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت امورمهاجرین و عودت کنندگان افغانستان می‌گوید که در نتیجه ادامه ناامنی‌ها در کشور، در پنج ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی، بیش از یک صد هزار تن در این کشور آواره شده‌اند.

مهر خدا صبار، رییس بی‌جاشدگان وزارت امورمهاجرین به آریانا نیوز گفته است: ولایات قندز، بغلان، فاریاب، سرپل، ننگرهار، هلمند و فراه بیشترین رقم بی‌جاشدگان داخلی را به خاطر ادامه جنگ‌های نفس‌گیر دارد.

این در حالی است که شماری از خانواده‌هایی که در نتیجه ناامنی‌ها بی‌جا شده‌اند، از بی‌توجهی دولت به زندگی‌شان انتقاد می‌کنند و می‌گویند، در کنار بی‌توجهی دولت، فقر و بی‌کاری، ادامه زندگی را برای آنان سخت‌تر ساخته است.

homeless

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان