جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

چخانسوری: طرح ابتدایی استفاده از کپی تذکره از سوی ریاست اجرایی پیشنهاد شده بود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

هارون چخانسوری، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان می گوید که طرح ابتدایی استفاده از کپی تذکره برای ثبت نام رأی دهندگان از سوی ریاست اجراییه پیشنهاد شده بود.

او که امروز در یک نشست خبری در کابل صحبت می کرد همچنان گفت که داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی افغانستان با رئیس جمهور غنی در یکی از نشست ها در مورد انتخابات گفته بود در صورتی که استفاده از کپی تذکره ها مشکل فنی نداشته باشد بخاطر مصوونیت جان مردم باید استیکر در کپی تذکره استفاده شود.

آقای چخانسوری در مورد استفاده از کپی تذکره گفت: “به همان گونه که مردم می توانند از چندین کپی تذکره در انتخابات استفاده کنند و تقلب کنند، به همان میزان می توانند از تذکره های مختلف نیز استفاده کنند و به تعداد زیادی تذکره بگیرند.”

سخنگوی رئیس جمهور همچنان در مورد تهدید رئیس جمهور مبنی بر استعفای شماری از کمیشنران کمیسیون انتخابات گفت که اگر کسی مورد تهدید قرار گرفته است این جرأت وظیفوی را داشته باشد که در حضور مردم این مسأله را بیان کند.

chakhansoori

این در حالی است که صبح امروز (دوشنبه، 24 ثور) داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی افغانستان در نشست شورای وزیران تاکید کرد که تهدید به استعفای کمیشنران از سوی رئیس جمهوری قابل قبول نیست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان