جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نخستین مارک تجاری تولیدات زنان افغان رونمایی شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نخستین مارک تجاری محصولات و تولیدات زنان افغان امروز در کابل رونمایی شد. این مارک تجاری به ابتکار اتاق تجارت و صنایع زنان افغان ساخته شده و امروز با حضور رولاغنی، بانوی نخست افغانستان از آن رونمایی شد.

منیژه وافق، رییس اتاق تجارت و صنایع زنان تاکید کرد که زنان افغان برای نخستین بار صاحب علامه و مارک تجاری می‌شوند و پس از این می‌توانند که تولید خود را با نشانه و لوگوی مشخص به خارج از افغانستان صادر کند.

با این حال رولاغنی، بانوی اول افغانستان نیز از رونمایی این مارک تجاری ابراز خرسندی کرده تاکید کرد:‌ «برای همه‌ی ما امروز یک روز تاریخی است که برای نخستین بار علامت تجارتی ساخت زنان افغان را افتتاح می‌نمایم، نهاد‌های حکومتی و دولتی سهولت‌های زیاد را برای اتاق تجارت و صنایع زنان فراهم نموده و زنان کشور باید از این فرصت استفاده کنند».

https://twitter.com/GMICafghanistan/status/995636264773832705

خانم غنی با تقدیر از کارهای اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان تصریح کرد که این اتاق در بخش تشویق زنان برای سرمایه‌گذاری و سهم گرفتن در بخش بازرگانی نقش خوبی را ایفا کرده است که این امر می‌تواند زنان را در بخش خودکفایی اقتصادی کمک کند.

از سوی‌هم وزیر زنان افغانستان در برنامه رونمایی این مارک تجاری زنان افغان تاکید دارد که افزایش زنان در نیروی کار یکی از مسایل مهم در اقتصادی افغانستان است.

دلبر نظری، وزیر امور زنان افغانستان گفت: «دسترسی زنان به سرمایه هنوز هم خیلی محدود است و فقط ۴ درصد از زنان حساب پولی دارند که این رقم بسیار کم است.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان