جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

3 میلیون و 5 صد هزار افغان بی جاشده و بازگشته در وضعیت بد زندگی می کنند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) به تازگی اعلام کرده که در حال حاضر سه و نیم میلیون بیجا شده‌ی داخلی و شهروندان افغانستانی که از کشورهای خارجی برگشته اند، در وضعیت بد زندگی می کنند.

یافته های سومین مرحله ارزیابی سازمان بین المللی مهاجرت نشان می دهد که از هر 6 نفر در 15 ولایت افغانستان یکی آن بیجا شده‌ی داخلی و مهاجر برگشته از خارج می باشد.

این 15 ولایت شامل بغلان، فراه، کابل، هرات، قندهار، خوست، کنر، قندز، لغمان، لوگر، ننگرهار، نیمرزو، پکتیا، پکتیکا و تخار اند که میزبان بیشترین بیجا شدگان می باشند.

refugee

یافته های این ارزیابی سازمان بین‎المللی مهاجرت همچنان نشان می دهد که از جنوری ۲۰۱۲ میلادی تا دسمبر ۲۰۱۷ میلادی، 3 میلیون و 549 هزار و 168 شهروند بیجاشده و برگشته از خارج در این ولایات جابجا شده اند که این رقم 18 درصد بیشتر از 16 میلیون نفوس این 15 ولایت را تشکیل می دهد.

در این گزارش گفته شده که بیشتر بیجا شدگان و بازگشت کنندگان از خارج در فقر و در وضعیت بد زندگی به سر می‌برند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان