جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نامزدی خبرنگار حمله‌کننده با کفش به جورج بوش در انتخابات مجلس عراق

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

یک خبرنگار عراقی که در سال ۲۰۰۸ کشف خود را به سوی جورج بوش، رئیس‌جمهور پیشین امریکا پرتاب کرد، خود را در انتخابات مجلس این کشور نامزد کرده است.

«منتظر الزيدی» پس از پرتاب کفش به سوی رئیس‌جمهور پیشین امریکا، به سه سال زندان محکوم گردید، اما پس از سپری کردن نه ماه در زندان، به بیروت و سپس به لبنان و اروپا منتقل شد. او به تازگی به عراق برگشته تا در انتخابات مجلس کشورش اشتراک کند.

Bush

انتخابات مجلس عراق تا شش روز دیگر، به تاریخ 22 ثور برگزار می‌شود.

آقای الزیدی در جریان کمپاین انتخاباتی‌اش به خبرنگاران گفت که می‌خواهد ایالات متحده در مورد جنگ عراق عذرخواهی کند و به همه خانواده‌های عراقی که از این جنگ متأثر شده و یا آسیب دیده‌اند، غرامت بپردازد.

وی هم‌چنین گفته که در صورت برنده شدن در انتخابات مجلس عراق، آن سیاست‌مدارانی که از جورج بوش حمایت کرده‌اند را بازخواست می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان