جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

ادامه درگیری‌ شدید نیروهای امنیتی با طالبان در دای‌چویان برای دهمین روز

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت زابل به خبرنامه می‌گوید که درگیری‌ها در شهرستان دای چوپان این ولایت، برای دهمین روز هم‌چنان ادامه دارد.

عصمت‌الله نورزی در گفتگو با خبرنامه با بیان این‌که مدت 10روز می‌شود جنگ میان نیروهای امنیتی و طالبان در شهرستان دای چوپان ادامه دارد، خاطرنشان کرد که در این حمله 250 طالب حضور داشتند که در نتیجه درگیری‌ها و حملات هوایی، 50 طالب کشته‌شده و 70 نفر دیگرشان زخمی شده است.

وی افزود که از میان کشته‌شده‌های طالبان، 13 تن آن‌ها به تازگی در یک حمله هوایی کشته شده‌اند.

نورزی گفت که علاوه بر تلفات طالبان، به نیروهای امنیتی نیز تلفاتی وارد شده، ولی فعلا جزییات این تلفات را در اختیار ندارد.

DAY chopan

او در عین حال خاطرنشان کرد که فرمانده پولیس ولایت زابل هم‌چنان برای رهبری و مدیریت جنگ در شهرستان دای چوپان حضور دارد.

از سوی دیگر، خانم فوزیه، عضو شورای ولایتی ولایت زابل نیز به خبرنامه گفت که جنگ در شهرستان دای چوپان به شدت ادامه دارد و فرمانده پولیس این ولایت به خاطر انتقال جنازه‌های سربازان دولتی به این شهرستان رفته است.

وی گفت که نیروهای دولتی در دای چوپان مقاومت می‌کنند، اما اگر نیروی کافی و پوشش هوایی صورت نگیرد، احتمال سقوط این شهرستان متصور است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان