جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

انتخاب یک زن افغان ـ بریتانیایی به عنوان عضو شورای محلی لندن

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

«پیمانه اسد»، یک زن بریتانیایی ـ افغان تبار برای نخستین بار با پیروزی در انتخابات شوراهای محلی در لندن، به عنوان نماینده انتخاب شده است.

به گزارش بی.بی.سی، خانم اسد که در سن سه سالگی همراه با خانواده‌اش به بریتانیا پناهنده شدند، در سن 28 سالگی به عنوان نماینده منطقه «هرو» در لندن انتخاب شد.

https://twitter.com/Peymasad/status/992564954342535168

او در تویتر خود نوشته است: «۲۵ سال پیش، پدر و مادرم به عنوان پناهنده سیاسی از افغانستان به بریتانیا آمدند. امروز آن‌ها شاهد انتخاب من به عنوان نماینده منطقه هرو بودند؛ منطقه‌یی که من از ۳ سالگی در آنجا زندگی می‌کنم. افتخار می‌کنم که مردم روگزت را در شورای شهر هرو لندن نمایندگی می‌کنم».

پیمانه اسد مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه کینگز لندن در رشته امنیت و توسعه دریافت کرده است. او در سال ۲۰۱۴به نمایندگی از حزب کارگر بریتانیا نیز در انتخابات محلی شرکت کرده بود، اما تلاشش نتیجه نداد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان