جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شهرستان کوهستان ولایت بدخشان هم‌چنان در دست طالبان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

پس از سقوط شهرستان کوهستان ولایت بدخشان به دست طالبان در شام روز پنج‌شنبه(13 حمل)، تاکنون نیروهای امنیتی افغانستان موفق نشده‌اند این شهرستان را پس بگیرند.

این در حالی است که وزارت دفاع و مقام‌های امنیتی در ولایت بدخشان از آغاز عملیات برای پس‌گیری این شهرستان از روز جمعه(14 ثور) خبر می‌دهند.

عبدالخالق آقسای، فرمانده پولیس بدخشان به طلوع نیوز گفته است که نیروهای کماندو با چرخ‌بال‌ها برای پس‌گیری این شهرستان به نزدیک مرکز آن رسیده‌اند و با اعزام نیرو، آن‌ها می‌توانند مناطق زیادی از کوهستان و راغستان را تصفیه کند.

kohastan in badakhshan

با این همه، شورای ولایتی بدخشان، ضعف مدیریت جنگ را در این ولایت، علت اصلی گسترش فعالیت‌های طالبان در بدخشان می‌گوید. اعضای این شورای می‌گویند که نیروهای امنیتی شام روز پنج‌شنبه(13 ثور)، بدون کدام درگیری از مرکز شهرستان کوهستان عقب‌نشینی کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان