جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

معذرت‌خواهی رییس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین از یهودیان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از سخنان جنجال‌برانگیز هفته‌ گذشته محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد یهودیان، وی روز جمعه(14 ثور) از یهودیان معذرت‌خواهی کرد.

محمود عباس روز دوشنبه گذشته، هنگام افتتاح گردهمایی شورای ملی یا پارلمان فسطین گفت که یهودان اروپایی در طول تاریخ به خاطر کار و بار مالی خود با آزار و اذیت روبه‌رو شدند و نه به خاطر دین خود.

این جمله آقای عباس رهبران و دیپلومات‌های اسرائیلی سخت برآشفته کرد و او را به یهودستیزی و انکار هلوکاست(قتل عام یهودیان توسط آلمان نازی) متهم کردند.

mahammod abbas

در نهایت، دفتر تشکیلات خودگران فلسطین روز جمعه با انتشاره بیانیه‌یی اعلام کرد که محمود عباس، یهودستیزی را رد و هلوکاست یا قتل عام یهودان در جنگ جهانی دوم را شنیع‌ترین جنایت تاریخ عنوان نموده است.

محمود عباس در این بیانیه گفته که اگر کسی از سخنان وی آزرده شده، خصوصا یهودیان، از آن‌ها معذرت می‌خواهد و به همه اطمینان می‌دهد که نیت او این نبوده که کسی را برنجاند و او به یهودیت چون ادیان دیگر آسمانی، احترام کامل دارد.

اما وزیردفاع اسرائیل در یک پیام تویتری در واکنش به معذرت‌خواهی محمود عباس نوشت: «ابومازن(محمود عباس) یک انکارکننده بدبخت هلوکاست یا قتل عام یهودان است. پوزش وی پذیرفته نمی‌شود».

امریکا نیز روز جمعه از شورای امنیت سازمان ملل خواست که اظهارات محمود عباس را غیرقابل پذیرش، نگران‌کننده و ضد منافع مردم فلسطین و صلح در شرق میانه دانسته و محکوم کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان