30 ایده جذاب هدیه چشم روشنی منزل (منزل نو مبارک ) | آپدیت شد

توسطتحریریه خبرنامه

آبان ۲۷, ۱۴۰۲ به روز رسانی : آبان ۲۷, ۱۴۰۲
ایده جذاب هدیه چشم روشنی منزل

احتمالا به یک مهمانی جذاب در خانه‌ی جدید یکی از بستگان، دوستان یا اقوام خود دعوت شده‌اید و حالا سردرگم و پیگیر به‌دنبال خرید هدیه‌ای مناسب برای خونه نویی یا اولین ورودتان به خانه شخص مورد نظر هستید. خب به‌جای خوبی آمده‌اید؛‌ چرا که، در این مقاله قصد داریم 30 ایده جذاب هدیه چشم روشنی منزل را به شما معرفی کنیم و یکبار برای همیشه خیالتان را بابت کادو خانه نویی و هدیه‌ چشم روشنی راحت کنیم.

چشم روشنی بردن برای کسی که بعد از مرارت‌های بسیار صاحب خانه شده است یا عروس و دامادی که به تازگی زندگی‌ مشترک‌شان را آغاز کرده‌اند و حتی کسانی که از یک خانه کوچک به منزلی نو با متراژ بیشتر نقل مکان کرده‌اند، باعث ایجاد حس و حال خوبی درون آنها می‌شود و خستگی چیدمان منزل، جابه‌جایی و دیگر اتفاقاتی که از سر گذارنده‌اند را از تنشان به‌در می‌کند.

هدیه هرچقدر خاص‌تر و به سلیقه صاحب خانه و میزبان نزدیک‌تر باشد، مقبولیت بیشتری دارد و باعث خوشحالی دوچندان صاحب خانه می‌شود. جهت آشنایی بیشتر با چشم روشنی و ایده‌های جذاب برای کادو خونه نویی با سایت هما فلاور همراه باشید.

چشم روشنی منزل یا خانه نویی چیست؟

رسم و رسومات جذاب بین ایرانیان کم نیست و یکی از آنها هدیه بردن برای کسانی است که اولین بار به منزل آنها می‌روند یا به تازگی صاحب خانه شده‌اند. در واقع، این هدیه که به عنوان چشم روشنی نیز، شناخته می‌شود و نوعی تبریک و شادباش از طرف اشخاص به صاحب‌خانه بوده و نشان از حسن نیت آن‌ها نسبت به خانه جدید و زیبای فرد مدنظر است.

بهتر است وقتی برای اولین بار به منزل کسی میروید، یکی از بستگان، دوستان یا اعضای درجه یک خانواده‌تان خانه می‌خرند یا دید و بازدید از خانه تازه عروس و داماد، هدیه‌ای تحت عنوان کادو خونه نویی به میزبان تقدیم کنید. با این‌کار علاوه‌بر اینکه خستگی‌ تدارکات مهمانی از تنش در می‌رود، محبت شما در قبلش جوانه زده و باعث ایجاد روابط حسنه می‌شود.

اگر قصد هدیه خریدن دارید اما با سوال چالش‌برانگیز چه چیزی به‌عنوان کادو خونه نویی بخرم و از آن هم چالش‌برانگیزتر، چه مقدار هزینه برای کادو منزل‌ جدید کنار بگذارم روبرو شده‌اید، پاسخ‌تان در ادامه آمده است.

بعد از معرفی هدیا به سوالاتی همچون “ویژگی های هدیه چشم روشنی منزل” و “کادو خانه نویی را برای چه کسانی میخرند؟” پرداخته ایم . حتما تا آخر مقاله همراه ما باشید 

30 پیشنهاد هدیه چشم روشنی منزل

هدیه باید علاوه‌بر خاص، شیک و خوش قیمت بودن، هدیه گیرنده را سر ذوق آورد. در ادامه لیستی از 30 هدیه شگفت انگیز برای خرید چشم روشنی و هدیه منزل‌ نو آورده‌ایم.

  • باکس گل

خرید باکس گل رز می‌تواند بهترین ایده کادو خونه نویی باشد که قطعاً تأثیر مثبتی روی احساسات میزبان گذاشته و حال او را دگرگون می‌کند. فقط کافی است زیباترین باکس گلی که مدنظر دارید را خریداری کرده و به دیدن منزل نو دوست یا خویشاوندان خود بروید. سعی کنید باکس گلی با رز های هفت رنگ انتخاب کنید که جلوه و شادابی بیشتری داشته باشد

images_1700224846_65575f4eda4a3.jpg

  • گلدان

گلدان یکی از هدایایی است که تقریبا همه را خوشحال می‌کند و به‌عنوان نمادی از زندگی و پویایی برای کادو خونه نویی، ایده مناسبی به‌نظر می‌رسد.  می‌توانید یک گلدان سانسوریا یا یوکا خوشگل برایشان تهیه کنید. میتوانید مقاله گیاهان افزایش دهنده انرژی را مطالعه کنید.

  • قاب عکس

می‌توانید چند قاب عکس ست را مطابق با سبک دکوراسیون منزل جدیدی که قرار است به دیدن آنجا بروید، خریداری کرده و هدیه دهید.

  • قهوه‌ساز

قهوه خوردن در خانه نو لطف دیگری دارد. اکثر افراد در این روزهای پر استرس به کافئین و خاصیت انرژی‌بخش آن احتیاج دارند، شاید قهوه سازی شیک ایده خوبی برای هدیه منزل نو باشد.

  • ست شمع و شمعدان

ست شمع و شمعدان به همراه‌ سینی دکوراتیو و گلدانی فانتزی‌ برای هر خانه‌ای مناسب است. غالبا این ست‌ها با تمام سبک دکوراسیون ست می‌شوند و اگر در رنگ‌های سفید و کرم یا طوسی خریداری شوند، بهتر است.

  • کوسن

می‌توانید برای کادو خونه نویی چندین مدل کوسن شیک مطابق با سبک مبلمان میزبان خریداری کرده و به او هدیه دهید.

 

  • ظروف سرو و پذیرایی‌

قطعا ظروف سرو و پذیرایی‌ شیک در خانه نو و برای پذیرایی از دیگر مهمانان حسابی به کار صاحب خانه خواهد آمد و ایده کادو خونه نویی جذابی است.

images_1700222580_65575674d13cf.jpg

  • مجسمه دکوراتیو

مجسمه دکوراتیو از آن سبک هدایایی است که می‌توانید آن را برای هر سبک چیدمانی بگیرید‌ و به‌عنوان هدیه منزل جدید به میزبان تقدیم کنید.

  • پک دمنوش

خستگی‌ اسباب‌کشی و استرس‌های جابه‌جایی با یک باکس دمنوش‌های آرامبخش از تن صاحب خانه به‌در می‌شود.

  • غذاساز

اگر به دیدن منزل جدید فردی می‌روید که شاغل است، احتمالا از یک غذاساز جدید استقبال می‌کند تا فرآیند خرد و مخلوط کردن مواد غذایی سریع‌تر انجام شود.

  • تابلو

تابلوها جزو هدایایی هستند که تاریخ انقضا ندارند. با توجه به رنگ و سبک چیدمان منزل نو در کنار سلیقه می‌تواند ایده خونه نویی جذابی باشد.

  • دیوارکوب

دیوارکوب‌های سفالی، مکرومه یا حتی سرامیکی هدیه خونه نویی شیکی است که قطعا هر میزبانی را خوشحال می‌کند.

  • سرویس چای‌خوری

سرویس چای‌خوری چیزی است که هیچکس نمی‌تواند از آن بگذارد و یکی از شیک‌ترین هدایا برای خانه نویی است؛ زیرا لازم نیست حتما با دکوراسیون منزل ست باشد و تنها زیب بودنش کافی خواهد بود.

  • رانر و رومیزی

رانر و رومیزی جزو هدایایی است که می‌توانید بدون اطلاع از سبک چیدمان منزل میزبان خریداری کنید؛ زیرا همیشه چندین ست رانر در هر خانه‌ای وجود دارد و اگر هدیه را از رنگ‌های خنثی‌ انتخاب کنید، کادویی کاربردی خواهد بود.

  • ماگ سرامیکی

ماگ سرامیکی هدیه‌ای است که نه‌تنها از مد نمی‌رود بلکه باعث خوشحالی دوچندان صاحب خانه‌ می‌شود.

  • ساعت

ساعت دیواری برای منزل جدید جزو ملزومات و واجبات است. با اطلاع از سلیقه صاحب خانه یک ساعت دیواری شیک و زیبا به‌عنوان هدیه منزل نو به او تقدیم کنید.

  • آباژور

برای کنج منزل‌ و یا روی میز عسلی آباژور خیلی زیبا و جذاب است. می‌توانید با خرید یک آباژور شیک، میزبان را خوشحال کنید.

  • ظروف سنتی

انواع سنتی از صنایع دستی ایران مانند ظروف مسی، ظروف قلم‌زنی، ظروف مینا کاری برای کسانی که می‌دانید به این سبک ظروف علاقه‌مند هستند بسیار مناسب است.

  • ست قوری و سماور

ست قوری و سماور شیک یکی از ایده‌های زیبا و کاربردی است که در منزل تو حسابی به کار صاحب خانه می‌آید.

  • لوستر

با هماهنگی صاحب خانه می‌توانید به‌عنوان کادو خونه نویی لوستر مناسبی برای میزبان هدیه ببرید.

  • ست جا دستمال کاغذی و سطل

برای خانه تازه عروسان می‌توانید یک ست جادستمال کاغذی و سطل شیک هدیه ببرید؛ زیرا یکی از وسایل کاربردی‌ برای آن‌ها است‌

  • آینه دکوراتیو

آینه‌ها همیشه باعث زیبایی فضا می‌شوند. اگر منزل جدیدی که به‌دیدن آن می‌روید کوچک است، می‌توانید با یک آینه شیک و دکوراتیو باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا شود و میزبان را خوشحال کند.

  • ست ابراز خانگی

بسیاری از کسانی که در سن بالا صاحب خانه می‌شوند یا افراد علاقه‌مند به کارهای فنی از هدیه گرفتن ست ابزار خانگی مانند انواع آچار و پیچ گوشتی خوشحال می‌شوند. یک کادو خونه نویی هیجان‌انگیز باشد.

  • پتو

وقتی نمی‌دانید چه هدیه‌ای برای کادو خونه نویی ببرید، پتو بهترین گزینه است. می‌توانید انواع پتوهای مسافرتی و ژله‌ای را به‌عنوان هدیه برای میزبان ببرید.

  • خرید لوازم تزیینی و دکوری

انواع لوازم فانتزی و دکوری مطابق با سلیقه صاحب خانه به‌شدت جذاب و دیدنی است و می‌تواند هدیه‌ای شیک و درخور باشد.

images_1700226433_65576581b2f69.jpg

  • جاکلیدی

جاکلیدی جزو گزینه‌هایی است که می‌تواند هدیه‌ای ارزان قیمت اما شیک برای خانه نویی باشد.

  • باکس آجیل و شکلات

اگر نمی‌دانید دقیقا چه هدیه‌ای مناسب است. می‌توانید بجای کادو، خوراکی و تنقلات هدیه ببرید و یک باکس خفن آجیل و شکلات به همراه دسته گل یا باکس گل هدیه دهید‌

  • پول نقد

این مرحله برای زمانی است که قصد دارید انتخاب را به صاحب خانه بسپارید و اجازه دهید، هدیه‌اش را خودش بخرد. پول نقد به همراه گل یا شکلات انتخاب مناسبی برای کادو خونه نویی است. به باکس گل و پول پایین دقت کنید، همچین حرکتی بسیار زیبا و پسندیده است.

images_1700226763_655766cb35fa6.jpg

  • سکه پارسیان

سکه پارسیان نیز، ایده کادو خونه نویی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند در کنار هزینه کم کادوی مناسبی بدهند.

  • کارت هدیه

کارت هدیه می‌تواند جایگزین باکلاس‌تری برای پول نقد باشد و صاحب خانه را خوشحال کند؛ زیرا اصولاً بعد از خرید خانه جدید، پول چیزی است که خیلی‌ از افراد به آن احتیاج دارند.

ویژگی های هدیه چشم روشنی منزل

کادو خونه نویی یا هدیه چشم روشنی منزل باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا مقبول افتاده و مورد پسند واقع شود. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های هدیه چشم روشنی منزل‌ را آورده‌ایم.

1-  بهترین هدیه‌ برای اشخاص هدیه‌ای است مطابق سلیقه او خریداری شود؛ بنابراین اگر با میزبان مهمانی و صاحب خانه‌ی نو نسبت نزدیکی دارید، می‌توانید هدیه‌ای مناسب با روحیاتش انتخاب کنید و مطمئن باشید که کادو را دوست خواهد داشت. اگر با سلیقه عزیزتان آشنایی ندارید، بهتر است از او بپرسید چه سبک هدیه‌ای را می‌پسندد.

2-  کاربردی بودن هدیه از زیبا بودنش مهم‌تر است. اگر از نیاز صاحب خانه باخبر هستید، سعی کنید‌ کادو خانه نویی چیزی به اون تقدیم کنید که به کارش می‌آید و به آن احتیاج دارد.

3-  قیمت کادو خونه نویی باید مناسب باشد؛ پس همواره سعی کنید از خرید کادوی ارزان قیمت و بی‌کیفیت خودداری کنید.

4- اگر از سلیقه و نیاز صاحب‌ خانه بی‌خبر هستید، سعی کنید‌ هدیه انتخابی محصولی کاربردی بوده و از لحاظ رنگ در دسته‌بندی رنگ‌های نود و خنثی قرار بگیرد تا با سایر المان‌های منزل‌ شخص میزبان ست باشد.

کادو خانه نویی را برای چه کسانی میخرند؟

ممکن است هنگام دعوت شدن به یک مهمانی، این سوال به ذهنتان برسد که کادو خانه نویی را برای چه کسانی می‌خرند؟ در حقیقت هرکس که صرفا صاحب خانه شده است، باید هدیه‌ای از سمت شما دریافت کند یا می‌توان برای میزبانانی که صاحب منزل نو نشده‌اند هم هدیه خرید؟!

در پاسخ به این سوال باید بدانید که در درجه اول کادو خونه نویی‌ به کسانی تعلق می‌گیرد که منزل جدید خریده‌اند. شما با خرید کادو خونه جدید به آنها یادآوری می‌کنید که از پیشرفت‌شان در زندگی خرسند و در شادی آنها شریک هستید.

می‌توانید به کسانی که به منزل جدید نقل مکان کرده‌اند و شما برای اولین بار مهمان‌شان هستید نیز، هدیه‌ای کوچک اما درخور شأن تقدیم کنید تا خستگی‌ اسباب‌کشی از تنشان خارج شده و با دیدن هدیه شما ذوق زده شوند. شاید یک باکس گل شیک برای این مناسبت، بهترین گزینه باشد.

هدیه بردن به منزل تازه عروس داماد‌های خانواده، مخصوصا اگر وسیله‌ای باشد که به آن نیاز دارند و هنوز موفق به خرید آن نشده‌اند، بی‌نهایت سخاوتمندانه و جذاب است و بهترین چشم روشنی منزل‌ نو برای آنها خواهد بود.

کلام نهایی

چشم‌روشنی و کادو خونه نویی‌ صرفا برای ابزار خوشحالی و حسن نیت شما از به موفقیت رسیدن دیگران است؛ بنابراین اگر نیت خوبی پشت آن باشد و با خوشحالی هدیه را تقدیم‌ صاحب خانه‌ی جدید کنید، کافی خواهد بود و لازم نیست حتما هدایای گران‌قیمت خریداری کنید.

راستی، اگر هدیه خریدنتان به صورت عجله ای هست و وقت زیادی ندارید، میتوانید با ویژگی ارسال فوری گل همافلاور یک جعبه گل شیک را در کمتر از 3 ساعت به منزل عزیزانتان بفرستید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *