جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

احداث قطعه سوم خط آهن خواف ـ هرات بین ایران و افغانستان 80 درصد تکمیل شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هم‌زمان با سفر هیأت اداره خط آهن ایران به ولایت هرات افغانستان، مقام‌های دو کشور از پیشرفت 80 درصدی قطعه سوم این خط آهن خبر می‌دهند.

بر اساس گزارش‌ها، از مجموع 62 کیلومتر کل مسیر قطعه سوم خط‌آهن خواف ـ هرات، کار ریل‌گذاری پنجاه کیلومتر آن تکمیل شده است .

سه قطعه خط آهن خواف ـ هرات  به طول 136 کیلومتر توسط ایران ساخته می‌شود و با ساخت قطعه چهارم، بندر عباس ایران از طریق خواف به شهر هرات متصل خواهد شد. قرار است با توسعه خط آهن چابهار، این خط آهن از طریق خطوط سراسری خط آهن ایران، به بندر چابهار نیز وصل شود.

این در حالی است که دولت‌های افغانستان و ازبکستان بر عملی سازی پروژه خط آهن حیرتان ـ هرات توافق کرده‌اند و از این طریق، ایران و ازبکستان و به دنبال آن آسیای مرکزی نیز از طریق خط آهن به یک‌دیگر متصل می‌شوند.

khavaf and herat

قرار است در آینده نزدیک سه قسمت خط آهن خواف ـ هرات با ساخت ایستگاه‌های باربری ، مسافربری و انبار‌‌های تخلیه بار در  منطقه روزنک ولایت هرات، رسما به افغانستان تحویل داده شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان