جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

علی‌رضا رضایی از افغانستان مقام نخست مسابقات بین‌المللی قرائت قرآن کریم را به دست آورد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

علی‌رضا رضایی، قاری قرآن کریم و نماینده افغانستان در سی‌وپنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ایران، بالاتر از تمام کشورهای اسلامی، در جایگاه اول ایستاد.

آقای رضایی در رشته قرائت قرآن کریم و در رده سنی بزرگسالان در این مسابقات شرکت کرده بود. این اولین‌بار است که افغانستان عنوان نخست مسابقات بزرگ بین‌المللی قرآن کریم در رشته قرائت را به دست می‌آورد.

مراسم اختتامیه این مسابقات عصر روز گذشته با قرائت آقای رضایی و حضور مقام‌های برجسته ایرانی در تهران آغاز شد.

پس از این نماینده افغانستان، سید مصطفی حسینی از ایران و عباس مصطفی شری از لبنان به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

ali reza rezayi

این در حالی است که نماینده افغانستان در رشته قرائت قرآن کریم طلاب مدارس دینی نیز به مقام سوم دست یافت. هم‌چنین نماینده افغانستان در مسابقات قرائت قرآن کریم روشن‌دلان(نابینایان) مقام پنجم را کسب کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان