جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

انتخاب یک نفر برای سه ریاست کمیسیون انتخابات افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کمیته امتحانات کمیسیون انتخابات یک فرد را برای سه ریاست این کمیسیون برگزیده است.

در حالی که روز گذشته(چهارشنبه، 5 ثور) یک امتحان رقابتی برای انتخاب ریاست‌های ولایتی و چند ریاست دیگر در دفتر مرکزی کمیسیون انتخابات برگزار شد، این کمیسیون تأیید می‌کند که عبدالرحیم نوختیار برای رهبری سه ریاست این کمیسیون انتخاب شده است.

این در حالی است که آقای نوختیار از سوی سازمان ملل به آزار جنسی یک مشاور خارجی کمیسیون انتخابات و کارمند این سازمان در سال 2015 متهم شده و سازمان ملل خواستار پی‌گیری این پرونده شده است.

از سوی دیگر، نهادهای ناظر بر روند انتخابات شفافیت آزمون‌های رقابتی کمیسیون انتخابات را زیر سوال برده‌اند.

election

یوسف رشید، رییس اجرایی فیفا به طلوع نیوز گفته است: «در روند امتحان مشکلات بسیار وجود داشت، ما دریافتیم که برخی اشخاص در چند پست درخواست داده‌اند و در چند پست شارت لست شده‌اند و برخی افراد که واجد شرایط شارت لست نبودند، شامل امتحان شده‌اند».

کمیسیون مستقل انتخابات ماه‌ها است که نتوانسته رییس دبیرخانه‌اش را بگمارد و نیز چهارده کرسی ریاست‌های این کمیسیون در ولایت‌ها از سوی سرپرست‌ها اداره می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان