جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

فوری/ ریاست جمهوری افغانستان: برکناری جنرال مراد بی‌اساس است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری افغانستان شایعات در مورد برکناری جنرال مرادعلی مراد، معین ارشد امنیتی را بی‌اساس خوانده است.

شاه‌حسین مرتضوی، سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری در یادداشت کوتاهی در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است: «شايعات نشر شده در پيوند به بركناري جنرال مراد علي مراد بي اساس است».

این در حالی است که پیش از ظهر امروز دوشنبه(3 ثور)، برخی منابع به رسانه‌ها گفتند که جنرال مرادعلی مراد، معین ارشد امنیتی وزارت داخله از سوی رییس‌جمهور غنی برکنار شده است.

یک منبع به طلوع نیوز و هم‌چنین رسانه‌های دیگر گفته بود که جنرال مرادعلی مراد، معین ارشد امنیتی وزارت امورداخله از سمت‌اش برکنار شده‌ و قرار است به جای آقای مراد، اختر ابراهیمی، رییس گارد ریاست جمهوری به عنوان معین ارشد امنیتی گماشته شود، اما او تاکنون رسما به این سمت معرفی نشده ‌است.

اما با گذشت چند ساعت از انتشار این خبر، شا‌ه‌حسین مرتضوی، سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری این گزارش‌ها را بی‌اساس خوانده و رد می‌کند.

جنرال مراد تقریبا یک سال پیش(28 ثور 1396) از سوی رییس‌جمهور به عنوان معین ارشد امنیتی وزارت امورداخله معرفی شده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان