جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ریاست جمهوری افغانستان از روحانیون و جامعه مدنی خواهان آگاهی دهی انتخاباتی شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری افغانستان از علما، جامعه مدنی و شبکه‌های زنان خواسته که برای افزایش آگاهی‌دهی در زمینه ثبت نام رأی دهندگان و تسریع این روند کار کنند.

در یک خبرنامه ارگ ریاست جمهوری امروز( پنج شنبه، 30 حمل) آمده که این افراد پس از این در کنار حکومت و کمیسیون مستقل انتخابات در مرکز ولایات و شهرستان‌ها برای تسریع روند ثبت نام رأی دهندگان با دولت همکاری خواهند کرد.

این در حالی است که روز گذشته مسوولان در کمیسیون مستقل انتخابات گفتند که در چهار روز اخیر 76 هزار واجد شرایط ثبت نام کرده اند که از این میان ۱۸ هزار و ۴۵۰ تن‌شان را زنان تشکیل می‌دهند.

از سویی هم، بیناد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان «فیفا» نیز با نشر گزارشی گفته بود که استقبال از این روند به ویژه در بین زنان بسیار کم‌رنگ بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان