جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

دیدار و گفت‌وگوی رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با رهبر کره شمالی در پیونگ یانگ

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مایک پمپئو، رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(CIA) در یک سفر مخفیانه به پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، با کیم جونگ اون، رهبر این کشور دیدار و گفتگو کرده است.

این سفر پمپئو که چند هفته پیش به کره شمالی صورت گرفته، بالاترین سطح دیدار مقامات رسمی پیونگ یانگ و واشنگتن از سال 2014 به شمار می‌رود.

در سال 2014 میلادی جیمز کلپر، مدیر اطلاعات ملی آمریکا با مقام‌های کره شمالی دیدار کرده بود.

گفتگوی پمپئو با رهبر کره شمالی، دونالد ترامپ را متقاعد کرده که مذاکرات سازنده با کره شمالی در ارتباط با برنامه اتمی و موشک‌های بالستیک این کشور امکان‌پذیر است.

احتمال می‌رود که دیدار رهبران کره شمالی و ایالات متحده در ماه می یا جون سال جاری میلادی برگزار شود. ترامپ در پاسخ به این‌که ممکن است این دیدار در آمریکا برگزار شود، جواب منفی داده است.

او پیشتر در سخنانی گفته بود که آمریکا گفتگوهای مستقیمی در سطوح بسیار بالا با کره شمالی داشته و پنج مکان برای ملاقات دو طرف در نظر گرفته شده است.

ترامپ همچنان گفته بود که در حال حاضر مذاکره برای تعیین مکان دیدار دو طرف در حال انجام است.

https://twitter.com/chuckwoolery/status/986458311380930560

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان