جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حمله طالبان بر شهرستان مقر و مرکز ولایت غزنی/ یک پاسگاه در حومه شهر غزنی سقوط کرده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های امنیتی در ولایت غزنی از حمله طالبان بر شهرستان مقر این ولایت و یک درگیری پنج ساعته نیروهای امنیتی با این گروه خبر می‌دهند. از سوی دیگر، یک عضو مجلس نمایندگان از ولایت غزنی می‌گوید که یک پاسگاه امنیتی در حومه شهر غزنی به دست طالبان سقوط کرده است.

در یک خبرنامه فرماندهی پولیس غزنی آمده است که در نتیجه درگیری پنج ساعته عصر روز گذشته(دوشنبه، 27 حمل) نیروهای امنیتی با طالبان در ولسوالی مقر،۱۶ طالب مسلح کشته و ۱۳ طالب دیگر زخم برداشته است.

بر اساس این خبرنامه، در نتیجه این درگیری‌ها سه پولیس محلی نیز کشته شده است.

از سوی دیگر، شب گذشته نیز طالبان برخی از پاسگاه‌های حومه‌ شهر غزنی را مورد حملات شدید خود قرار دادند که این درگیری‌ها نیز چندین ساعت به طول انجامید.

تاکنون مقام‌های محلی غزنی در مورد تلفات هر دو جانب در حملات شب گذشته در اطراف شهر غزنی چیزی نگفته‌اند.

اما محمدعارف رحمانی، عضو مجلس نمایندگان از ولایت غزنی از سقوط یک پاسگاه در اطراف شهر غزنی و کشته شدن و زخمی شدن 5 نیروی پولیس امن و نظم عامه خبر داده است.

آقای رحمانی در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است: «امشب پوسته 01 نظم‌عامه در نزدیک مدرسه قاری احمدالله در غرب شهر غزنی به وسیله تروریستان سقوط کرده در این رویداد ۳ تن از مسنوبان نظم عامه شهید و ۲ تن دیگر زخمی شده است!»

اما به گفته این عضو مجلس، «جالب این جاست که هیچ کمکی از سوی مسئولان امنیتی برای نجات پوسته صورت نگرفته است. این نشان می‌دهد که رهبری نیروهای امنیتی در ولایت غزنی از هم پاشیده و اگر مسئولان ارشد امنیتی در پایتخت دیر بجنبند، شهر غزنی به دست تروریستان سقوط خواهد کرد!»

آقای رحمانی نوشته است که این پاسگاه در واقع در انتهای منطقه حیدرآباد قرار داشته و طالبان اگر می‌خواستند، می‌توانستند به داخل شهر رخنه نمایند و به ساختمان مقام ولایت و تعمیر فرماندهی پولیس غزنی برسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان