جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزیر داخله: تاکنون بحث برکناری جنرال رازق هیچ مطرح نشده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ویس احمد برمک، وزیر امورداخله افغانستان با رد برکناری جنرال رازق، فرمانده پولیس ولایت قندهار گفته که آقای رازق یک فرمانده توانمند پولیس در قندهار است و بحث برکناری او تاکنون هیچ مطرح نشده‌است.

یک منبع از مجلس نمایندگان به خبرنامه گفت که آقای برمک این اظهارات را امروز(سه شنبه، 28 حمل) در جلسه کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان افغانستان مطرح کرده است.

آقای برمک گفته که توطئه‌ها و شایعاتی به هدف تخریب و سیاه‌سازی جنرال رازق وجود دارد که گویا نخست‌وزیر پاکستان خواهان برکناری او از حکومت افغانستان شده است.

meeting

وزیر داخله همچنان تاکید کرده که به هیچ صورت به کشورهای خارجی فرصت طرح چنین موضوعی داده نخواهد شد.

این در حالی است که شکیبا هاشمی، یک نماینده مردم قندهار در مجلس نمایندگان در نشست دیروز (دوشنبه، 27 حمل) گفته است که نخست‌وزیر پاکستان در سفر اخیر خود به کابل، از حکومت این کشور خواسته تا فرمانده پولیس ولایت قندهار را برکنار کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان