جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

افزایش 20 درصدی حق آبه ولایت نیمروز از آب هلمند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

به دنبال اعتراض مردم و کشاورزان ولایت نیمروز به کم‌آبی در این ولایت و مسدود شدن آب به روی آن‌ها از ولایت هلمند، در نشستی با حضور وزیر انرژی و آب و والیان نیمروز و هلمند در زرنج، توافق شد تا حق آبه نیمروز از آب هلمند 20 درصد افزایش یابد.

این توافق روز دوشنبه(27 حمل) و به دنبال سفر علی‌احمد عثمانی، وزیر انرژی و آب و والی هلمند به شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز صورت گرفته است.

Nimroz

به گفته محمد سمیع، والی نیمروز، باشندگان این ولایت با کمبود شدید آب روبرو اند و از مسئولان می‌خواهند این مشکل را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد، بر اساس توافق قبلی، حالا آب تا شهرستان چهاربرجک این ولایت رسیده و او امیدوار است با توافق تازه، جریان آب تا شهر زرنج نیز برسد.

والی نیمروز و نمایندگان این ولایت ادعای دادن آب به ایران را رد کردند.

پس از بحث و تبادل نظر میان مسؤولان هر دو ولایت، چنین توافق شد که حق آبه‌ ولایت نیمروز 20 درصد افزایش یابد تا آب به شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز برسد و پس از آن، روند جریان آب به حالت عادی برگردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان