جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

وزارت دفاع افغانستان: 14 نظامی پاکستانی در درگیری‌های مرزی جاجی میدان کشته شده‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان می‌گوید که در درگیری میان نظامیان افغانستان و پاکستان در شهرستان جاجی میدان ولایت خوست، 14 نظامی پاکستانی کشته شده‌اند.

این درگیری صبح روز گذشته(یک‌شنبه، 26 حمل) و پس از پیشروی نیروهای مرزی پاکستان به سوی افغانستان و تلاش برای ایجاد یک پاسگاه جدید مرزی صورت گرفته که با برخورد متقابل نیروهای مرزی افغانستان مواجه شده است.

radmanish

محمد رادمنش، معاون سخنگوی وزارت دفاع افغانستان که امروز دوشنبه(27 حمل) در یک نشست خبری در کابل سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد که علاوه بر کشته شدن 14 نظامی پاکستانی، ۱۷ تن از مرزبانان این کشور نیز زخم برداشت و یک نفر از آن‌ها به اسارت نیروهای امنیتی افغانستان درآمده است.

وی در عین حال از کشته شدن ۱۹ تروریست در نتیجه عملیات‌های تعرضی، عملیات‌های قطعات کوماندو و عملیات‌های هوایی نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان در جریان ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر می‌دهد.

از این میان، ۴ تروریست به شمول مولوی عبدالحکیم، فرمانده قطعه سرخ طالبان در ولسوالی زرمت پکتیا کشته شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان