جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آمار متفاوت از کشته‌های نیروهای پولیس محلی در دره قیاق ولایت غزنی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی والی غزنی می‌گوید که طالبان شب گذشته بر شش پاسگاه نیروهای پولیس محلی در دره قیاق شهرستان جغتو حمله کرده‌اند که در نتیجه چهار سرباز کشته و پنج سرباز دیگر زخمی شده‌اند، اما شورای ولایتی غزنی آمار کشته‌شده‌های نیروهای امنیتی را هشت تن می‌خواند.

عارف نوری به رسانه‌ها گفته است: «ساعت ۱۱:۳0 دقیقه شب گذشته، شش پوسته پلیس محلی در دره قایق مورد حملات تهاجمی طالبان قرار گرفته بود، که در نتیجه این حملات و درگیری‌ها ۴ سرباز شهید و ۵ سرباز دیگر زخم برداشته است».

نوری افزود: «در نتیجه این درگیری که تا ساعت ۵:۳۰ صبح ادامه داشت، ۷ طالب مسلح نیز کشته و ۵ طالب دیگر زخم برداشته است».

این در حالی است که سخنگوی والی غزنی از سقوط پاسگاه‌ها در دره قیاق چیزی نمی‌گوید.

اما حسن رضا یوسفی، یک عضو شورای ولایتی غزنی به خبرگزاری آوا گفته که در این حمله طالبان، دو پاسگاه سقوط و هشت نیروی امنیتی کشته شده‌اند.

به گفته یوسفی، طالبان مهمات این پاسگاه‌ها را نیز با خود برده‌اند.

Qyaq

وی همچنان بیان داشت که این جای سوال است که چرا در این اواخر فقط نیروهای امنیتی در ولایت غزنی که بیشتر از یک قوم اند، به طور مشکوکی هدف قرار می‌گیرند.

یک ماه قبل نیز پوسته‌های امنیتی در دره قیاق مورد حملات طالبان قرار گرفته بود.

طالبان در حمله روز پنج‌شنبه(23 حمل) به ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی نیز 20 تن از کارمندان و نیروهای امنیتی به شمول ولسوال و آمر امنیت این ولسوالی را تیرباران کردند. هم‌چنین در حمله 23 حمل طالبان بر پاسگاه‌های نیروهای امنیتی در ولسوالی قره‌باغ، 6 نیروی امنیتی کشته شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان