جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

بیش از 50 درصد زنان و 25 درصد مردان در بامیان تذکره ندارند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام رأی‌دهندگان در انتخابات پارلمانی و شوراهای شهرستان‌ها در سراسر افغانستان به شمول بامیان، شورای ولایتی این ولایت می‌گوید که بیش از ۵۰ درصد خانم‌ها و ۲۵ درصد آقایان در این ولایت تذکره ندارند.

تعدادی از وکلای شورای ولایتی بامیان که امروز شنبه(25 حمل) در یک نشست خبری در مرکز این ولایت سخن می‌گفتند، از تاخیر در روند توزیع تذکره‌های کاغذی انتقاد کرده و آن‌را چالش بزرگی در روند برگزاری انتخابات و ثبت‌نام رأی‌دهند گان خواند.

Afghan ID cards

اعضای شورای ولایتی بامیان خواهان توزیع هرچه زودتر تذکره‌های کاغذی شدند.

آن‌ها از ریاست ثبت احوال و نفوس و اداره محلی بامیان خواستند تا هرچه زودتر امکانات لازم از مرکز به بامیان منتقل شده و تیم‌های سیار جهت توزیع تذکره به شهرستان‌ها اعزام شوند.

عدالاحد بینوا، منشی شورای ولایتی بامیان می‌گوید که تنها در شهرستان کهمرد این ولایت، بیش از ۹۵ درصد خانم‌ها تذکره نداشته و در صورت عدم تشکیل تیم‌های سیار جهت توزیع تذکره، آن آنان از حق رأی‌دهی بازخواهند ماند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان