جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سقوط شهرستان خواجه عمری ولایت غزنی/ طالبان مقام های محلی را کشتند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

گزارش ها از ولایت غزنی حاکی از آن است که شهرستان خواجه عمری این ولایت در یک حمله گروهی گروه طالبان سقوط کرده است.

عارف نوری، سخنگوی والی غزنی حمله طالبان بر این شهرستان را تایید کرده اما گفته که نیروهای امنیتی به ساحه اعزام شده و طالبان مجبور به فرار شده اند.

بر اساس گزارش ها، گروه طالبان شب گذشته بر شهرستان خواجه عمری این ولایت حمله گروهی انجام دادند که در نتیجه انجنیر شمس، ولسوال شهرستان خواجه عمری، مدیر امنیت این شهرستان و شماری از نیروهای امنیتی کشته شده اند.

همچنان گفته شده که طالبان مسلح تمامی تجهیزات نظامی نیروهای افغان را با خود برده اند.

shams

در مورد آمار دقیق تلفات این رویداد چیزی گفته نشده اما برخی از نمایندگان این ولایت در مجلس نمایندگان گفته اند که به شمول ولسوال و مدیر امنیت، 14 تن کشته شده اند.

از سویی هم، گزارش های محلی می رساند که در یک حمله دیگر طالبان در شهرستان قره باغ ولایت غزنی، یک پاسگاه امنیتی در این شهرستان سقوط کرده است.

در حمله طالبان بر ولسوالی زنه خان نیز چند تن از نیروهای امنیتی کشته و شماری از اسلحه و مهمات این نیروها به غارت تروریستان رفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان