جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

پاسخ رد دختر جاسوس سابق روس در بریتانیا به کمک سفارت روسیه

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

«یولیا اسکریپال»، دختر جاسوس سابق روس اعلام کرده که در حال حاضر مایل نیست پیشنهاد کمک سفارت روسیه در لندن را بپذیرد.

دو روز پیش و پس از آن‌که وضعیت صحی یولیا اسکریپال، دختر جاسوس سابق روسی که ماه گذشته میلادی همراه با پدرش در بریتانیا مسموم شده بودند، بهبود یافته و از شفاخانه مرخص شد.

یولیای ۳۳ ساله و پدرش «سرگئی اسکریپال» ۶۶ ساله در اوایل ماه گذشته میلادی هدف حمله نوعی ماده شیمیایی ممنوعه قرار گرفتند.

در پی مسموم شدن این جاسوس سابق روس و دخترش، دولت بریتانیا روسیه را متهم به مسموم کردن آن‌ها کرد و ۲۳ دیپلومات این کشور را از خاکش بیرون کرد.

در واکنش به این اقدام بریتانیا، روسیه نیز ۲۳ دیپلومات بریتانیایی را از مسکو خارج کرد و این اقدام واکنشی بریتانیا و روسیه، به شدت روابط دو کشور را تیره کرد.

Russian spy

پولیس بریتانیا با نشر بیانیه‌یی از قول یولیا اسکریپال اعلام کرده که خانم اسکریپال از سفارت روسیه تماس‌هایی دریافت کرده که پیشنهاد همکاری برایش داده شده است. این دختر جاسوس سابق روس گفته «در حاضر قصد ندارم از این خدمات استفاده کنم، اما اگر نظرم عوض شد، می‌دانم که چگونه با آن‌ها تماس بگیرم».

پس از انتشار بیانیه‌ خانم یولیا، سفارت روسیه اعلام کرده که اصرار به برگزاری نشستی با یولیا و سرگئی اسکریپال دارد، زیرا فکر می‌کند که وضعیت آن‌ها بیش از گذشته شبیه به بازداشت یا زندان است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان