جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

قانونی: دادن حتی یک وجب خاک به نام صلح، به معنای تجزیه افغانستان است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

محمد یونس قانونی، معاون پیشین رییس‌جمهوری افغانستان در نشستی در مورد صلح، عدالت و آزادی، می‌گوید که دادن یک وجب خاک افغانستان به نام صلح به مخالفان مسلح به معنای تجزیه این کشور است و اگر دوستانی چنین پیشنهادی دارند، باید عاقلانه بیاندیشند.

آقای قانونی همچنان گفت که تلاش‌های پیدا و پنهان برای برگزار نشدن انتخابات در جریان است.

او تأکید کرد که برگزار نشدن انتخابات یک چالش است، اما برگزارشدن همراه با تقلب، چالش بزرگ‌تر، که افغانستان را به فاجعه‌ خطرناک نزدیک می‌کند.

younous qanoni

محمد یونس قانونی در این نشست گفته که تجربه انتخابات 2014 برای هیچ فردی از مردم افغانستان قابل پذیرش نیست و از کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان خواست که مطابق به قانون اساسی این کشور، زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان