جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

جلوگیری حکومت افغانستان از اخراج 100 هزار پناهنده این کشور از اروپا

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزیر امورمهاجرین و عودت‌کنندگان افغانستان می‌گوید که از اخراج 100 هزار پناهنده افغانستانی از کشورهای اروپایی به این کشور در سال 2016 جلوگیری شده است.

سید حسین عالمی بلخی که روز گذشته (سه شنبه، 21 حمل) در کنفرانس ارائه نتایج یک تحقیق علمی پژوهشی در مورد مهاجرت‌ در  افغانستان در دانشگاه کابل سخنرانی می‌کرد، گفت که قرار بود در سال ۲۰۱۶، ۱۰۰ هزار پناهجوی افغانستانی از اروپا اخراج شود، اما با اقدام‌ها و مذاکرات حکومت وحدت ملی با کشورهای اروپایی، این بحران رفع شد و در آن سال تنها ۵۸۰ پناهجو از کشورهای اروپایی به افغانستان برگشتانده شدند.

immigrants

این در حالی است که برای اولین‌بار مرکز معلومات افغانستان در دانشگاه کابل با همکاری دانشگاه سیتی لندن، پروهشی را در طول 18 ماه، روی سه حوزه‌ مشخص بازنمایی مهاجرت و مهاجر در فرهنگ شفاهی افغان‌ها، سیاست‌گذاری مهاجرت در افغانستان و تأثیر اروپاییان بر آن و پیچیدگی روند تصمیم‌گیری خانواده‌ها انجام داده است.

عبدالوحید وفا، رییس اجرایی مرکز معلومات افغانستان هنگام ارائه نتایج این تحقیق در تالار مرکز معلومات افغانستان در دانشگاه کابل، گفت که این نخستین بار است مسایل مربوط به مهاجرت در افغانستان به صورت علمی مورد تحقیق و پژوهش قرار می‌گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان