جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

پرتاب بیش از 400 موشک بر شهرستان‌های مرزی ولایت کنر از سوی نظامیان پاکستانی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت کنر در شرق افغانستان می‌گویند که نظامیان پاکستان در 24 ساعت گذشته بیش از 400 موشک را بر دو شهرستان سرحدی این ولایت پرتاب کرده که در نتیجه یک غیرنظامی کشته شده است.

غنی مصمم، سخنگوی والی کنر به صدای آمریکا گفته است که سه موشک در ساحه «سپری گنجگل» شهرستان «سرکانو» پرتاب شده و یکی آن بر یک منزل مسکونی برخورد کرده که در نتیجه یک غیرنظامی کشته شده است.

army

به گفته او، 430 موشک دیگر بر مناطق سور کمر، زور برول و دیگر ساحات شهرستان دانگام ولایت کنر برخورد کرده که تلفاتی در پی نداشته است.

شهرستان‌های سرحدی در شرق افغانستان همواره از سوی نظامیان پاکستانی هدف شلیک موشک قرار گرفته که در نتیجه شماری از غیرنظامیان کشته و زخمی شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان