جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

«صالحه هدایت» و «آرزو علی‌زی» به عنوان دانشجویان برتر دانشگاه کابل انتخاب شدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

«صالحه هدایت» از ولایت غزنی و «آرزو علی‌زی» از ولایت فراه، دو دانشجوی دانشکده کمپیوترساینس دانشگاه کابل، به عنوان دانشجویان برتر دومین جشنواره دانشجوی برتر این دانشگاه شناخته شدند.

این جشنواره از سوی اتحادیه دانشجویان دانشگاه کابل و ریاست این دانشگاه برگزار شده بود و 250 دانشجو در آن به رقابت پرداختند.

saleha

این دو دانشجو با ارائه‌ پلان‌های عملی در پیوند به مدیریت دانشگاه، برنده رقابت‌های علمی شدند که امروز (دوشنبه، 20 حمل) به عنوان دانشجویان برتر دانشگاه کابل تقدیر شدند.

صالحه هدایت، نفر برتر این جشنواره گفته که هدف از طرحی که آن‌ها در این جشنواره زیر نام «سیستم استندرد تحصیلی» ساخته بودند، حل مشکلات مدیریتی است که دانشگاه کابل از چند سال به این‌سو با آن مواجه است.

این در حالی است که حمیدالله فاروقی، رئیس دانشگاه کابل پیش از چاشت امروز در جریان این جشنواره، گفت که در انتخاب دانشجویان برتر، اداره دانشگاه کاملا بی‌طرفانه عمل کرده و دانشجویان برتر بر اساس نخبه بودن و خلاقیت‌های‌شان و از طریق طرح‌هایی که به نمایش گذاشتند، انتخاب شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان