جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

شبکه تلویزیونی «جیو نیوز» در پاکستان تعطیل شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

حکومت پاکستان فعالیت شبکه تلویزیونی «جیو نیوز»، یکی از پربیننده‌ترین شبکه‌های تلویزیونی در این کشور را در بیشترین نقاط پاکستان متوقف کرده است.

میر ابراهیم رحمان، مدیر اجرایی این شبکه تلویزیونی در یک مصاحبه با رسانه‌ها گفت که فعالیت این شبکه خبری در حال حاضر در بیشتر از 80 درصد این کشور متوقف است.

اوایل ماه مارچ، فعالیت جیونیوز در سراسر پاکستان از سوی ارتش این کشور و مکان‌هایی که توسط ارتش اداره می‌شد، متوقف شده بود، اما در حال حاضر تمام کانال‌های این شبکه تلویزیونی از جمله اخبار، سرگرمی‌ها و کانال‌های ورزشی در سراسر پاکستان توسط اپراتورهای کیبلی مسدود شده است.

Geo news

این در حالی است که پیش از این نیز این شبکه تلویزیونی از سوی ارتش پاکستان به رفتارهای غیر حرفه‌ای و محافل و گروه‌های فشار مذهبی، این شبکه را به کفرگویی و رقبای رسانه‌ای نیز این شبکه را به خیانت به منافع ملی متهم کرده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان