جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

احضار شارژدافیر سفارت پاکستان به وزارت خارجه افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

با ادامه حملات موشکی پاکستان بر مناطق شرقی افغانستان و بخش‌هایی از ولایت کنر، وزارت امورخارجه افغانستان عصر روز دوشنبه(6 حمل)، شارژدافیر سفارت پاکستان در کابل را به این وزارت احضار کرده و خواستار توقف فوری این حملات شده است.

در یک خبرنامه وزارت خارجه افغانستان آمده است: «دولت و مردم افغانستان این اعمال پاکستان را با شدیدترین الفاظ محکوم نموده و آن را تخلف زشت و جدی آن کشور از معیارهای بین‌المللی می‌داند».

MOFA

در این خبرنامه تصریح شده که با وجود ابراز نگرانی‌های افغانستان در مورد موشک‌پراکنی های دوامدار نیروهای پاکستانی در سراسر خط فرضی دیورند، این عمل هنوز جریان دارد.

وزارت خارجه افغانستان تأکید کرده که موشک‌باری‌های پاکستان بر ولایت کنر، افزون بر تحمیل تلفات و خسارت‌های جانی و مالی بر مردم، موجب گسترش و تقویت گروه‌های تروریستی می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان