جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اردوی محلی در ولایت قندهار آغاز به کار می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

پس از منظوری طرح ایجاد اردوی محلی از سوی رییس‌جمهور افغانستان، مقامات محلی در ولایت قندهار از ایجاد این اردو برای تامین امنیت این ولایت خبر می‌دهند.

زلمی ویسا، والی قندهار امروز یک‌شنبه(5 حمل) در یک نشست خبری در قندهار گفت: برای تأمین امنیت بهتر قندهار، در کنار نیروهای پولیس ملی، اردوی ملی، امنیت ملی و پولیس محلی، به زودی نیروهای اردوی محلی نیز برای تأمین امنیت آغاز به فعالیت می‌کنند.

 ویسا افزود: در قدم نخست برای آزمایش، نیروهای اردوی محلی در شهرستان‌های ارغنداب و ژیری قندهار آغاز به فعالیت می‌کنند و در صورت اثبات مؤثریت عملکرد این نیروها برای تامین امنیت، نیروهای اردوی محلی فعالیت خود را در سایر شهرستان‌های قندهار و دیگر ولایات کشور نیز آغاز خواهند کرد.

Kandahar local army

 به گفته مقام‌های وزارت دفاع افغانستان، اردوی محلی از سربازان ترخیص‌شده‌ وزارت دفاع و به منظور تأمین امنیت تأسیسات کلیدی دولتی و راه‌های مواصلاتی و کمک به نیروهای امنیتی ایجاد می‌شود. شمار این نیروها به 36 ‌هزار تن خواهد رسید و زیر فرماندهی اردوی ملی کار خواهند کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان