جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حضور ناظران افغانستانی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

در انتخابات ریاست جمهوری روسیه که روز یک‌شنبه 27 حوت برگزار شد، چند ناظر انتخاباتی از افغانستان نیز بر چگونگی روند این انتخابات نظارت کردند.

شاه سلطان‌حسین عاکفی، اتشه فرهنگی سفارت افغانستان در روسیه که پیش از این مسئول کمیسیون اصلاحات انتخاباتی افغانستان بود، یکی از این ناظران بود. محمد تمیم اخلاص، رئیس انجمن همکاری با جوانان، احمد هیواد رهیاب، رئیس شبکه جوانان کابل، محفوظ آرین و مریم تیموری از جمله ناظرین بین‌المللی انتخابات ریاست جمهوری روسیه سال ۲۰۱۸ بودند که به نمایندگی از افغانستان، از این روند نظارت کردند.

آقای عاکفی نوشته است که وی به دعوت مجلس سنای پارلمان روسیه، به عنوان ناظر بین‌المللی در نظارت از این انتخابات در شش مرکز رای‌دهی واقع در شهر مسکو، شرکت نموده است.

احمد هیواد رهیاب که در چارچوب برنامهه بین‌المللی حمایت از جوانان با نام «روسیه کشور فرصت‌ها» به این کشور سفر کرده، در مجموعه یک گروه 14 نفری از کشورهای مختلف، از پروسه انتخابات ریاست جمهوری روسیه در شهر کالینینگراد نظارت کرده است.

این در حالی است که محفوظ آرین و مریم تیموری نیز به عنوان ناظرین بین‌المللی انتخابات ریاست جمهوری روسیه سال ۲۰۱۸ از روند انتخابات در مراکز رای‌گیری شهر کازان این کشور نظارت نمودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان