جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

پیوستن یک فرمانده محلی نیروهای خیزش مردمی با 100 نیروی زیر امرش به طالبان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

یک فرمانده نیروهای خیزش مردمی در ولایت فاریاب افغانستان با بیش از 100 نفر از نیروهای مسلح خود به طالبان پیوسته است.

منابع محلی در ولایت فاریاب افغانستان با تأیید این خبر می‌گویند که غلام نبی شجاع، فرمانده پیشین جهادی حزب جمعیت اسلامی افغانستان و یکی از فرماندهان برجسته نیروهای خیزش مردمی با نیروهای خود در منطقه در زنگ شهرستان گرزیوان این ولایت به طالبان پیوسته است.

faryab

صبغت‌الله سیلاب، معاون شورای ولایتی فاریاب علت پیوستن این فرمانده نیروهای خیزش مردمی به طالبان را بی‌توجهی دولت به خواست‌های مشروع و عدم حمایت از او در برابر برخی زورمندان می‌خواند.

این در حالی است که آمر امنیت فرماندهی پولیس فاریاب نیز تأیید می‌کند که غلام نبی شجاع به دلیل اختلاف‌های داخلی که در منطقه داشت، با ۷۰ فرد مسلح به طالبان پیوسته است، اما خود فرمانده شجاع به رسانه‌ها گفته است که با بیش از 100 نفر مسلح و بنابر مصلحت مردم دره زنگ، به طالبان پیوسته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان