جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

7 غیرنظامی در ولایت غزنی از نزد ربایندگان آزاد شدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت غزنی تأیید کرده‌اند که 7 فرد ربوده شده از سوی مخالفان مسلح در شهرستان قره‌باغ این ولایت، آزاد شده‌اند.

این افراد شش ماه پیش از سوی مخالفان مسلح در این ولایت ربوده شده و در شهرستان ناوه نگهداری می‌شدند.

عارف نوری، سخنگوی والی غزنی با تأیید این خبر می‌گوید که پنج تن از افراد ربوده شده، از باشندگان روستان نیخته شهرستان قره‌باغ بودند که شش ماه قبل ربوده شده و نزد مخالفین مسلح نگهداری می‌شدند.

qarabagh highway

وی افزود، دو فرد دیگر از غیرنظامیان آزاد شده، باشندگان روستای شیرآباد ولسوالی قره‌باغ اند که دو هفته قبل ربوده شده بودند.

نوری خاطرنشان کرد که تمامی این هفت نفر امروز به خانواده‌های‌شان در قریه‌های شیرآباد و نیختۀ ولسوالی قره‌باغ تسلیم داده شدند.

از حدود یک سال به این‌سو، باشندگان روستاهای نیخته و شیرآباد شهرستان قره‌باغ، روی مساله آب درگیر اند که در هفته‌های اخیر جدی‌ و گسترده‌تر شده بود. حکومت مرکزی افغانستان با فرستادن هیأت‌هایی به شهر غزنی و ولسوالی قره‌باغ، تلاش کرده این درگیری‌ها را از میان بردارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان