جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تصمیم جنجالی حزب اسلامی برای اخراج سه چهره برجسته و ارشد این حزب

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

حزب اسلامی افغانستان به رهبری گلبدین حکمتیار، در یک تصمیم جنجال‌برانگیز و غیرمنتظره، سه تن از چهره‌های برجسته و ارشد این حزب را با حکومت وحدت ملی همکار هستند را را به خاطر آن‌چه «تعهدشان به دیگر احزاب سیاسی» خوانده، از این حزب اخراج کرده است.

این حزب، شب گذشته(سه‌شنبه) با پخش اعلامیه‌یی اعلام کرد که بنابر تصمیم جمعی اخیر، عضویت عبدالهادی ارغندیوال، انجنیر محمد خان و داکتر بصیر انور، به خاطر تعهدات‌شان با دیگر احزاب و ائتلاف‌ها و کار برای سود آنان، در این حزب منتفی اعلام می‌شود.

عبدالهادی ارغندیوال رییس حزب اسلامی ثبت شده و رسمی در وزارت عدلیه افغانستان، انجنیر محمدخان معاون اول ریاست اجراییه حکومت و داکتر بصیر انور، وزیر عدلیه کابینه حکومت وحدت ملی است.

arghandiwal

حزب اسلامی در بیانیه خود گفته است که از این پس، این سه تن نه عضو این حزب بوده، نه می‌توانند از این حزب نمایندگی کنند و نه حق کدام امتیازگیری این حزب را دارند.

در این بیانیه، حزب اسلامی همچنان به نهادهای دولتی به خاطر عملی شدن مفاد توافق‌نامه صلح با این حزب گوش‌زد شده و هشدار داده شده که در صورت نقص توافق این حزب با دولت، حزب اسلامی تصمیم مناسبش را خواهد گرفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان