جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

1 سال کار وزارت شهرسازی؛ مصرف 85 درصد بودجه انکشافی و اعمار 31 هزار واحد مسکونی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نیلوفر لنگر، سخنگوی وزارت شهرسازی و مسکن افغانستان می‌گوید که وزارت شهرسازی و مسکن در سال مالی 1396 بیش از 85 درصد بودجه انکشافی خود را مصرف کرده و کار 89 پروژه ساختمانی را آغاز کرده است.

خانم لنگر امروز در یک نشست خبری در مرکز رسانه‌های حکومت افغانستان گفت که «این بودجه در راستای آغاز کار ۸۹ پروژه ساختمانی مرتبط با سایر وزارتخانه‌ها و دیگر پروژه‌های ساختمانی، مشورتی و اجناس مورد نیاز به مصرف رسیده که به‌گونه مجموعی شامل ۱۰۴ قرارداد تدارکاتی می‌شود.»

علاوه بر این وزارت شهرسازی و مسکن افغانستان در سال گذشته مالی کار بیش از 31 هزار واحد مسکونی را تکمیل کرده و یا کار آن را شروع کرده و یا هم برای اعمار آن تعهد دریافت کرده است.

تکمیل دیزاین پروژه مسکن چینایی‌ها، تکمیل طرح میکانیزم پروژه قطر، کمال‌الدین بهزاد و شهرک قاسم‌آباد ننگرهار، آماده‌سازی پروژه لاله به منظور تکمیل و تسلیم‌دهی آن به کارمندان بخش‌های عدلی و قضایی نیز انجام شده است.

https://twitter.com/GMICafghanistan/status/970560568871538688

نیلوفر لنگر همچنان افزود که در سال مالی ۱۳۹۶ آغاز پروژه انکشاف شهرها به ارزش ۲۰ میلیون دالر از بانک جهانی به هدف پلانگذاری استراتژیک در ۹ شهر بزرگ، تهیه دو ماسترپلان جدید، بازنگری شش ماستر پلان قبلی و تهیه و ترتیب ۲۰ پلان تفصیلی توسط متخصصین شهرسازی از دیگر فعالیت‌های وزارت شهرسازی و مسکن افغانستان در سال مالی گذشته است.

براساس معلومات سخنگوی این وزارت، کار ۴۵ پروژه شامل ساختمان‌های اداری، رهایشی، شورای ولایتی، تالارهای کنفرانس، مهمانخانه‌ها و تعمیرات اداری ریاست‌های شهرسازی در ولایت‌های افغانستان در سال ۱۳۹۶ تکمیل شده و نیز کار طرح و دیزاین ۱۴ مسجد تاریخی در ۱۰ ولایت کشور به پایان رسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان