جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت دفاع افغانستان: ارتش 50 هراس‌افگن را در 24 ساعت کشته است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده است که 50 هراس‌افگن به شمول 20 جنگجوی داعش در نقاط مختلف این کشور در نتیجه عملیات ارتش کشته شده و 27 هراس‌افگن دیگر زخم برداشته‌اند.

در اعلامیه وزارت دفاع افغانستان آمده است که عملیات ارتش در ولایت‌های ننگرهار، لغمان، غزنی، قندهار، زابل، ارزگان، فراه، جوزجان، بغلان، تخار، فاریاب، نیمروز و هلمند انجام شده است.

ارتش افغانستان در 24 ساعت گذشته در شهرستان درزاب ولایت جوزجان عملیات کرده است. 20 داعشی در این عملیات کشته شده‌اند و 3 عراده موتر آنان از بین برده شده است.

همزمان با این عملیات، نیروهای ارتش طالبان را در شهرستان خاص ارزگان ولایت ارزگان هدف قرار داده و 15 جنگجوی طالب را کشته‌ و 16 طالب دیگر در این عملیات زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع افغانستان همچنان افزوده است: «در ولسوالی‌های نادعلی، گرم‌سیر و گرشک ولایت هلمند 7 دهشت‌افگن کشته، 6 تن زخمی، 2 قرارگاه دشمن و 2 موتر سایکل از بین برده شده و 22 حلقه ماین کشف و خنثا گردیده است.»

به گفته‌ی وزارت دفاع افغانستان، ارتش این کشور در 24 ساعت گذشته 11 عملیات تصفیوی پلان شده و 22 عملیات خاص در 9 ولایت انجام داده است و هوانیروی این کشور 118 پرواز هوایی در حمایت از نیروهای ارتش انجام داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان