جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

قدرت عشق؛ زوجی پس از 65 سال زندگی مشترک تنها در فاصله چند ساعت از دنیا رفتند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

منبع: Independent 

نویسنده: سبرینا بار

یک زوج کهنسال که اولین بار در زمان نوجوانی همدیگر را دیده بودند، در فاصله چند ساعت و درحالی که کنار همدیگر دراز کشیده بودند، از دنیا رفتند.

ماری و گری راین تنها با تفاوت یک روز در سال ۱۹۲۴ در کلونمیل، ایرلند متولد شدند.

آنان در سن ۱۷سالگی و زمانی که در یک مکتب مشغول فراگیری درس بودند، همدیگر را ملاقات کرده و عاشق هم شدند. پس از نه سال، این زوج در سن ۲۶سالگی این گره را محکم تر کرده و باهم ازدواج کردند.

گری عضو نیرو های ارتش بوده و در وزارت دفاع در کوراگ، کوکیلدار خدمت می کرد و ماری منحیث معلم و در نهایت به عنوان معاون مدیر مکتب متوسطه در نیوبریج کار کرده است.

این زوج که مدت ۶۵ سال از ازدواج شان می گذرد، هر دو سال گذشته به خانه سالمندان در کوراگ لان آمده بودند.

nursing-home-2
گری عضو نیرو های ارتش بوده و در وزارت دفاع در کوراگ، کوکیلدار خدمت می کرد

ماری که از مرض آلزایمر رنج می برد، مهارت های ارتباطی اش کمتر شده بود. باز هم گری همواره با همسرش در ارتباط بوده و به او عشق می ورزید و حمایت های بی دریغش را تقدیم می کرد.

وال راین، صاحب و رییس خانه سالمندان کوراگ لان به روزنامه اندیپندنت گفت: “آنان هرگز در طول این زمان از هم جدا نبودند و با هم رابطه فوق العاده یی داشتند. گری به کارمندان کوراگ لان گفته بود که رابطه این دو نفر بر احترام متقابل بنا شده است.” گری از جوانی و زندگی فوق العاده ش با ماری یادآوری می کرد.

هر بعداز ظهر، گری برای محبوب دوران کودکی اش شعر می خواند و آهنگ های سنتی ایرلندی زمزمه می کرد.

یکشنبه گذشته، گری احساس کرد که ماری به آرامش بیشتری نیاز دارد. بنابراین به کارمندان خانه سالمندان گفت که تخت های شان را کنار هم بگذارند تا آنان بتوانند دستان هم را بگیرند.

این زوج روز بعد در فاصله چند ساعت در حالی از دنیا رفتند که مانند طول دوران زندگی شان در کنار هم قرار داشتند.

ریان میگوید: “ما احساس می کردیم که آنان بدون همدیگر خوشحال نیستند. هرچند خداحافظی با این زوج الهام بخش موجب دلتنگی ماست، اما کاری از دست ما ساخته نیست و ازاین که آنان یک بار دیگر توانستند دستان هم را بگیرند، خوشحالیم.”

به امید این که هردو به آرامش برسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان