پیروزی تیم کرکت افغانستان و ثبت رکورد جدید توسط مجیب زدران

توسطاحمد حامد

بهمن ۲۸, ۱۳۹۶ به روز رسانی : اسفند ۷, ۱۴۰۲

ملی پوشان کرکت افغانستان شام گذشته در چهارمین بازی یک روزه توانست تیم کرکت زمباوی را با ده ویکت شکست دهد.

این چهارمین بازی میان این دو تیم در این دور مسابقات بود که سه بازی این دیدار ها را افغانستان و تنها یک بازی را تیم کرکت زمباوی برنده شده بود.

قبل از آغاز بازی، نوروز منگل رییس کمیته گزینش تیم ملی کرکت، ترکیب ملی پوشان افغان را اعلان کرده بود که در میان آنها، نام های اصغر ستانکزی، گلبدین نایب، راشد آرمان، دولت زدران، و شاپور زدران و مجیب زدران که بازیکنان کلیدی افغانستان است دیده می شد. همچنان در این لیست اسم حمید حسن که مدت طولانی از ترکیب تیم ملی غایب بود نیز شامل بود.

در بازی چهارم که شام دیروز برگزار شده بود افغانستان با تفاوت ده ویکت توانست هدف تعیین شده را به دست بیاورد و پیروزی این میدان را از آن خود کند.

در این بازی مجیب زدران بازی فوق العاده دیدنی از خود به نمایش گذاشت و توانست فقط با دادن ۵۰ دوش، پنج ویکت بازیکنان حریف را به دست آورد و رکورد جدیدی را بنام خودش ثبت کند.

Afghanistan-zimbabwe-Cricket
در بازی چهارم که شام دیروز برگزار شده بود افغانستان با تفاوت ده ویکت توانست هدف تعیین شده را به دست بیاورد و پیروزی این میدان را از آن خود کند

قبل از او، وقار یونس بازیکن ۱۸ ساله تیم کرکت پاکستان توانسته بود در یک بازی ۵ ویکت بدست آورد ولی اینبار مجیب زدران در ۱۶ سالگی توانست ۵ ویکت بدست آورد و رکورد این بازیکن پاکستانی را شکست.

در سه بازی قبلی میان این دو کشور سهم پیروزی تیم ملی کرکت افغانستان دو بار بوده است.

در بازی اول تیم کرکت زمباوی با ۱۵۴ دوش بازی را به افغانستان واگذار کرد که در بازی دوم دقیقا با همین نتیجه اینبار تیم کرکت افغانستان بازی را واگذار کرد.

اما در رویارویی سوم میان این دو تیم باز هم تیم کرکت افغانستان فقط با دادن ۴ ویکت، توانست ۱۵۸ دوش را بدست آورده و پیروز میدان شود.

تمام این بازی ها در ورزشگاه شارجه امارات متحده عرب برگزار شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *